Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем съединител.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем съединител.

    Вчера ми се случи нещо доста странно.Качам се аз сутринта, както обикновенно и си паля и ще тръгвам.И... цъ, не мога да включа на скорост, гледам си в краката, съединителя съм натиснал, ма неще.Гася, почвам да вкарвам 1/2/3/4/5, изредих ги няколко пъти. Паля, вкарвам 1-ва ,малко трудно, но влезе, нямаше хъркания или увличания.Тръгнах и сменям скорости ама малко по трудно влизат.Това докато стигна до работа.Качам се после (след 1 час) да отида до едно място, всичко нормално, все едно нищо не се е случвало.
    А сега кажете, "кво е туй нящу", някакви идеи колеги....
    Пп маслото е сменяно с Тутела преди зимата(преди 10х км) , верно капе малко от ск кутия, вероятно има и за доливане малко.Съединителя ми отделя най-долу, досега не съм го усещал да боксува никога.
    Last edited by mirchozo; d.m.y г., 22:30.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

  • #2
    Аз е така сменях лагер помпа на съединителя. ама моята като казая не и повече на скорост не включи... но и педала омекна доста...
    Ти си виж спирачната течност как е....
    Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
    Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
    Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

    Comment


    • #3
      И при мен така почна и след време смених лагер помпа.Дано при теб не е това.
      0888515205

      Comment


      • #4
        ако ти се наложи помпа сега проверих струва някаде 150-160 нова, значи 50-70 втора, дано е само зецепване нещо
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
          ако ти се наложи помпа сега проверих струва някаде 150-160 нова, значи 50-70 втора, дано е само зецепване нещо
          Е хайде сега втора употреба лагер помпа!!! Както се казва в един български филм" Стига простотии бе тате" 80 лв. икономия могат да ти излязат доста солени.
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #6
            А като си тръгнал да сменящ лагер помпа, ще е добре да смениш и съединителя (притиск. и феродов диск)..., ако не си го сменял до сега... Поне аз така направих, за да ми е мирна главата ( и не съжалявам де

            Демек си приготвии едни 380-90лв за части + х лева за труд
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              А като си тръгнал да сменящ лагер помпа, ще е добре да смениш и съединителя (притиск. и феродов диск)..., ако не си го сменял до сега... Поне аз така направих, за да ми е мирна главата ( и не съжалявам де

              Демек си приготвии едни 380-90лв за части + х лева за труд
              Това вече зависи от състоянието , но "настройка" е добре да се има за подобна смяна.
              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
              sprint tropheo
              155/1.8
              156/2.0 Selespeed

              Comment


              • #8
                На кое казвате точно лагер-помпа колеги? Помпата на педала или помпата на съединителя? Предполагам че тази на съединителя дето натиска аксиалния лагер...
                А как се сменя въпросната лагер-помпа, трябва ли да се сваля кутията?
                Към колегите с течове от кутийте, как се справихте с този проблем?
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                  На кое казвате точно лагер-помпа колеги? Помпата на педала или помпата на съединителя? Предполагам че тази на съединителя дето натиска аксиалния лагер...
                  А как се сменя въпросната лагер-помпа, трябва ли да се сваля кутията?
                  На помпата долу при съединителя. Два вида са.има някои които са външни и не се сваля съединителя

                  Comment


                  • #10
                    По "закона за всеобщата гадост" мойта сигурно ще е 2-та.

                    М/у другото, ден преди да ми направи този номер, сменях спирачно маркуче и сигурно ми е спаднала малко течноста в казанчето.Теоритично : възможно ли е да е влязлъл въздух в системата на съединителя?
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                      По "закона за всеобщата гадост" мойта сигурно ще е 2-та.

                      М/у другото, ден преди да ми направи този номер, сменях спирачно маркуче и сигурно ми е спаднала малко течноста в казанчето.Теоритично : възможно ли е да е влязлъл въздух в системата на съединителя?
                      Ако не спаднала малко няма как да засмуче въздух трябва да е свършила до край.
                      НАистина има два варианта единия е с външна помпа и там сваляне на кутията не е нужно и помпата струва нова към 60-70лв другия вариант е да е слагер помпа тогва се свале кутията и лагера е скъп ако се стигне до такъв ремонт задължително е да се смени и поне феродовия диск на съединителя за притискателя може да се прецени на място но е добре и той да се смени. Ако случайно не ти се дават пари за нов притискател и лагер помпа пиши едно Л.С. да ти предложа нещо.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                        Към колегите с течове от кутийте, как се справихте с този проблем?
                        Ами колега, много зависи откъде ти е теча - източника. Иначе от скоростната кутия най-много може да ти изтече около кило масло, защото пада нивото до състояние в което няма откъде повече да тече. Течовете може да са от семеринги, от лепене на скоростна кутия в следствие ная чупене на диференциал и пробиване на стената към камбаната, или пък от тапите на валовете. Изобщо това с теча е доста изваждащ момент, тъй като при всички случаи се налага сваляне на скоростната кутия.
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря колеги, ще видим като вляза в бокса, което ще стане при първа съзможност (май няма да е скоро като гледам финансите, но...) Така или иначе отдавна и се каня на тая кутия, че тия течове много ме дразнят.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                          Горе главата, нищо че е празна...

                          Comment


                          • #14
                            Днес отново ми се случи същото. Педала на съединителя беше спаднал с около 3см, натискам и не влизат скоростите. Наведох се и с ръка дръпнах педала нагоре, след което ядовете ми изчезнаха и отново всички скорости си влизат нормално.

                            Според мен е пружината която не връща педала в изходно положение, и помпата не се разпъва до крайното си положение, съответно не прави и достатъчно налягане за да работи нормално системата.
                            Някакви други идеи колеги.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #15
                              Пада на налягане и не връщането на педала може да е симптом и на не-уплътняване на "O" пръстени в цилиндъра на помпата на педала (ако е направено с "О" пръстени разбира се)
                              Огледайте за теч под постелките или около стеблото на цилиндъра на помпата, но пък може да пуска съвсем по-малко и да няма видим теч.
                              Разбира се ... това е само идея!
                              Have A Nice Day
                              o/_______\o
                              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                              []=о===о=[]

                              Comment

                              Working...
                              X